poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pastels // bend your body

   

    Długie spódnice zawsze mnie fascynowały. Nawet wtedy,gdy żadna nie wisiała jeszcze w mojej szafie. Długość maxi jest zmysłowa-myślę że zdecydowanie bardziej niż mini. Takie spódnice fenomenalnie wyglądają, gdy nasze ciało jest w ruchu, tkanina tańczy wokół nas, delikatnie, niby przypadkiem odsłaniając ciało.
Tonę dziś cała w pastelach. Podoba mi się to jak te lekko rozmyte kolory podkreślają moją wręcz alabastrową skórę. 
   Jedynym ciemnym elementem jest tu mała retro torebka. Spakowanie do niej wszystkich najpotrzebniejszych rzeczy jest nie lada wyzwaniem. Wprawdzie nie włożę tam  parasola, dużego opakowania perfum ani terminarza, ale na wiosnę czy lato warto w taką torebkę się wyposażyć. Jej mała objętość jest niesamowicie wygodna,a dodatkowe kilogramy nie ciążą nam na ramieniu.Bo przecież nie trzeba mieć przy sobie zawsze "przenośnego centrum dowodzenia", kilku książek (to ja) i wielu innych rzeczy.

fot.MILENA PIETRUSZEWSKA
spódnica vintage
tom H&M
botki 5th AVENUE
torebka vintage



Letnie- botki kupiłam rok temu w sklepie online Deichmanna, zwykle hejtuję tę sieciówkę, ale jeśli chodzi o skórzane kolekcje jak 5th Avenue to  polecam z czystym sumieniem. Dobra cena i całkiem dobra jakość wykonania :) 

    Udanego tygodnia,a dla relaksu muzyczka T y M :)





◄◄Chętnie przeczytam WASZE opinie komentarzach►►

6 komentarzy:

  1. nice;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa stylizacja,świetne buty musze zgodzić się w kwestii deichmanna, sama ostatnio kupiłam tam takie balerinki i są naprawde wygodne

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładne,aż sprawdze najnowszą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica piękna, ale górę założyłabym inną, może bardziej przylegającą - żeby zamiast efektu worka podkreślić skądinąd ładną figurę. Co do butów z deichmanna trzeba przyznać, czasem można trafić na perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze wiele pomysłów jak ją ograć,dzięki za opinię! :)

      Usuń