niedziela, 26 maja 2013

Nature of inviting


Magnum Marc de Champagne mniam.







fot.MILENA PIETRUSZEWSKA
mam na sobie:
szpilki ALDO
spódniczka SIMPLE
bluzka M&S
bransoleta PROMOD
różowa kurtka second hand ♥
torba deco bazaar.com
oksy H&M

   Ta różowa parka to chyba najlepiej wydane 18 plny w ostatnim czasie. Znalazłam ją w małym second-handzie,w którym znajduje się także komis ubraniowy. Zapragnęłam jej od pierwszego dotyku. Miłość od   pierwszego wejrzenia brzmiała dla mnie zawsze zbyt banalnie.

Dookoła niej stworzyłam całą stylizację. By nie było zbyt słodko i cukierkowo dodałam czarną, układaną spódniczkę, bluzkę w granatowo-białe zygzaki i czarne, zabójcze szpilki z lakierowanej skóry. Chodzenie w nich to niesamowite uczucie, 12 centymetrów ponad chodnikami.

A czy Wy lubicie elementy garderoby w odcieniach różu? :)

6 komentarzy: