piątek, 28 czerwca 2013

Never ending story-wedgets


   Jestem w trakcie szukania idealnych koturnów/espadryli. Przetrząsam strony internetowe, przetrząsam sklepy w galeriach...i jak na razie niiic.
 Albo jestem zbyt wybredna albo po prostu asortyment sklepów jest zbyt ubogi. A jeśli coś jest absolutnie piękne i już mam ochotę kliknąć "zamów", patrze na cenę i cofam rękę z myszki.



   Zamawiając letnie buty online, pełne pasków/rzemyków i innych dodatków okalających stopę trzeba pamiętać by sprawdzać wszystkie wymiary. Ja mam niestety tak, że gdy już zakończę fazę wzdychania do jakiejś pięknej pary butów na ekranie laptopa - jakkolwiek dziwne to brzmi- sprawdzę, że mój rozmiar jest dostępny, zamówię i za parę dni pan kurier zapuka do moich drzwi...wtedy okazuje się czasem ,że buty piękne są, ale na mojej stopie nie wyglądają już tak oszałamiająco. Albo nadają się tylko do tego by w nich siedzieć bądź leżeć. Co jest też jakąś alternatywą oczywiście :) jednak wydając niemałą sumę dobrze by prócz 'sztuki dla sztuki' pełniły funkcje użyteczne.




   Poniżej zamieszczam wyłowione przeze mnie modele,które najbardziej zwróciły moja uwagę i pewnie,którąś parę w końcu zamówię:

zalando.pl

zalando.pl
                       










                                         


                                 
                                         
                                      prima moda



zalando.pl
zalando.pl

zalando.pl
    
zalando.pl 

                             






  A Wam,które się najbardziej podobają?
Jeśli znacie jakieś inne sklepy online z butami- godne polecenia- proszę zostawcie mi linki w komentarzach :)







4 komentarze:

  1. Mi się podobają te Moda Prima, choć ogólnie wolę wyższe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nelissa właśnie one tylko wyglądają na niskie-mają 13 cm :)

      Usuń
  2. Z zakupami butów przez internet to różnie bywa, aczkolwiek można upolować coś ciekawego, mi się podobają te pierwsze z zalando, ewentualnie jakbym szukała butów to zetknęłabym tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za link,właśnie przetrząsam tę stronę^^

    OdpowiedzUsuń