piątek, 3 maja 2013

SPORT CHIC-navy blue+cobalt+sequins

dzisiaj nic nie robiłem,
ale we mnie działo się wiele rzeczy.
r.juarroz
---------------------------------------------------------------------


  Ostatnio fascynują  mnie cekiny i ten ich barokowy urok. Niczym sroka wypatruję ich na swetrach, sukienkach, topach. Polubiłam nosić je nie tylko na wieczorowe okazje, ale także na co dzień.


fot.MILENA PIETRUSZEWSKA
t-shirt TALLY WEIJLT
kamizelka,spódniczka second hand
torebka ALLEGRO
buty 5th AVENUE



5 komentarzy:

  1. Zestaw prześwietny! Można by się doczepić do tych butów, bo obciążają - że tu szpilki byłyby lepsze, albo chociaż baleriny, ale i tak ładnie. Kobalt jest hitem sezonu, a cekiny dopóki nie są w nadmiarze - bardzo fajnie się komponują z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt,zwykle zakładam obcasy do takiego zestawu,ale raz poeksperymentowałam z bardziej sportowym obuwiem.dzięki za komentarz! :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w torebce!

    OdpowiedzUsuń