wtorek, 18 marca 2014

#Wishlist vol.1

   Przeglądając magazyny modowe oraz inspirujące tumblre zajęłam się  ostatnio wiosennym segregowaniem zawartości mojej szafy i stworzyłam listę rzeczy, które wzbogaciły by jej zawartość oraz pozbyłam się (ale to okrutnie brzmi) tych zbędnych- których nie nosiłam przez parę miesięcy bądź tych, które kupiłam impulsywnie- bo była dobra cena, bo wyglądały oryginalnie albo tych które są tylko wiszącymi na wieszaku wspomnieniami dawnej świetności.

Przedstawiam listę 7 rzeczy, w które warto zainwestować. Na pewno będą pomocne w tworzeniu codziennych zestawów:


1.Klasyczny trencz, który dodaje elegancji każdej stylizacji- najlepiej czarny albo beżowy, długość do kolan, uszyty ze sztywnego materiału, który się nie gniecie, z kołnierzem, który można podnieść w wietrzne dni by ochronić przed chłodem szyję.
Opcja dla odważnych, gdy jest nieco dłuższy niż do kolan, można go założyć tylko na samą bieliznę...:)


 Świetnie wykonany marki Camaieu, wysmukla sylwetkę dzięki lekko rozszerzanemu dołowi, cena 199zł (jakiś czas temu była super promocja Dni Camaieu i upust -30% na cała kolekcję, warto sprawdzać takie rzeczy na bieżąco : kodyrabatowe.pl)  
Krój zbliżony bardzo do wymarzonego, kultowego już trencza BURBERRY, który na pewno kiedyś kupię(cena koło 2,5 tys zł.

 2. Kilka par świetnie skrojonych rurek z wyższym stanem.
Powoli mija mi mania na codzienne chodzenie w sukienkach i 10 centymetrowych obcasach i częściej stawiam na wygodę. Jeśli chcemy by spodnie był wygodnie i leżał na ciele niczym druga skóra, warto poszukać tych z domieszką elastanu. 

Rozglądam się teraz za rurkmi jak kiedyś za spódniczkami-z uporem maniaka :) Te są marki Gina Tricot i od kilku dni świerzbi mnie ręka by kliknąć "zamów".

 3.Skórzana ramoneska najlepiej wykonana ze skóry naturalnej. Myślę o kolorze czarnym, burgundowym lub czekoladowym. 

1,2,3 z Asos, 4 z Massimo Dutti
 Ceny 400-900zł. Można się dziwić, że tak dużo, ale skórzana kurtka dobrej jakości to inwestycja na kilka albo nawet kilkanaście lat.

4. Kowbojki, z grubej skóry, z lekko uniesionym noskiem, stabilnym obcasie i tą charakterystyczną klamrą wokół. kostki. Perfekcyjne znalazłam w River Island. Nosiłabym je do jeansów ale także do letnich sukienek i szortów latem i wiosną. Chciałabym poczuć się jak kowbojka :)

 5. Jeansowa kurteczka. Pasuje do niemal wszystkiego, na pewno będę ją  nosić do kwiatowych sukienek i do botków. Na allegro jest ich  mnóstwo i to w dobrych cenach, po przeszukiwaniach spodobała mi się ta:

6. Skórzana torebka w mocnym kolorze, albo z jakimś oryginalnym detalem. Można zbudować wokół niej całą stylizację albo za jej pomocą rozbudzić prosty, zwyczajny zestaw jak np.: czarne rurki i biały t-shirt.

1,2 Nucelle, 3 Marc Jacobs, 4,5 Asos,  6 Bershka

Bang, bang I shot you down
7. Szeroki skórzany pasek
Będę nosiła go na biodrach do obcisłych rurek i do zwiewnych sukienek w talii by przełamać ich delikatność. Wiele fajnych pasków za niewielkie pieniądze można spotkać w second-handach, warto się rozglądać.



strony z których pochodzą grafiki:  


***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz