czwartek, 6 czerwca 2013

In the middle of nowhere

sprzedaj mi swoją duszę.
inny się diabeł nie trafi.
innego diabła nie ma.
wisława szymborska
------------------------------------------------








fot. MILENA PIETRUSZEWSKA & MARTA MEYMUN
mam na sobie:
sukienka A&E WOMAN
skórzane sandały NEXT
pasek second hand
sweterek BERSHKA
bransoletki diy&no name


  Ta hawajska sukienka to już trzecia długość maxi tego lata, w której chadzam. Znalazłam ją w szafie mojej Mamci, która ma fantastyczny styl i czasem pożyczam od niej różne cuda :)
  Ciekawostką a propos tej sukienki jest jej skład: włókno miedziano-wiskozowe. Pierwszy raz się z nim stykami mogę powiedzieć  tylko tyle, że jest bardzo przyjemne w dotyku, trochę przypomina jedwab.

  Dzisiejsza sesja jest chyba najbardziej artystyczna spośród wszystkich do tej pory i dość trudno było mi wybrać zdjęcia, które opublikowałam. Potwierdzam, że im większy i bogatszy ma się wybór tym trudniej jest się zdecydować.

Pozdrowienia dla fotografek, które jak widać, dały radę mimo wygłodniałych komarów, które miały niezłą ucztę podczas zdjęć. A ja nuciłam sobie pod nosem piosenkę Eat me,drink me i ćwiczyłam silną wolę, by nie wyglądać na szaleńca  odganiając od siebie tych krwiopijców.

Liczę na Wasze opinie w komentarzach i życzę baaaaaaaaaaaardzo przyjemnego weekendu! 

2 komentarze: