niedziela, 5 maja 2013

TRZYMAJ FASHION kontrastowo


torebka-Ralph Lauren
sukienka-Alexander McQueen
kurtka-Burberry Prorsum
bransoletka-CHANEL
pierścionek-H&M
okulary- retroshop

    Biorę udział w konkursie Trzymaj Fashion organizowanym przez portal Allegro.
Trzeba stworzyć stylizację opartą na jednym z 3 stylów -kontraście,neonie albo safari.Wybrałam pierwszy w którym czuję się najlepiej i najczęściej stosuję go w moich zestawach,myślałam początkowo o wykonaniu własnej stylizacji jednak doszłam do wniosku że to w kolażu  będę mogła najbardziej zaszaleć :)
  Kontrast kontrastem jednak jak ja to interpretuję? Według  mnie najciekawiej gdy ten styl jest obecny  na kilku płaszczyznach naraz.Tak jak tu,widać połączenia sprzecznych stylów-dość eleganckiej sukienki,butów na obcasie i barokowej strojnej biżuterii z ciężką,suto nabijaną ćwiekami kurtką,a także dzikich kolorów,które tworzą soczysty koktajl-zieleń-kobalt-pomarańcz,stylu retro z ostrą(także dosłownie)motocyklową kurtką oraz stosunkowo tanich dodatków jak okulary czy pierścionek z sieciówki z rzeczami od projektantów.Myślę że interesująco wyglądałaby w tym zestawie delikatna,ruda dziewczyna,która nosiłaby go z dużą dozą  pewności siebie,dziewczyna lubiąca wyróżniać się z tłumu.

  Ja chętnie wskoczyłabym w ten zestaw i wybrała się na popołudniowy spacer ulicami Londynu,a w słuchawchach leciałaby taka muzyka: say my name.Ot taka moja wizja :)

Każdy dzień jest pokazem mody, a świat Twoim wybiegiem pamiętaj! 



źródło: polyvore.com

1 komentarz: