czwartek, 18 kwietnia 2013

Soczyste inspiracje

                                           
Dziś jest tak gorący i letni dzień, że aż trudno mi uwierzyć, że jest dopiero kwiecień.
Pokażę Wam zbiór inspiracji na wiosnę-lato.Aż kipi z nich energia, kolory i radość.
Taki wstęp przed kolejnym outfitem :)

Kusi mnie aby założyć sandały na obcasie mimo kwietnia.
Pogodo trwaj, jesteś taka piękna! :)

klik aby powiększyć 
EDIT: jakieś 2 godziny temu post wyglądał nieco inaczej. Jego zmiana potwierdza tylko powiedzenie: "Kobieta zmienną jest!":) 
Odkryłam właśnie w swoim programie do obróbki zdjęć funkcję kolaż i teraz mam fun fun fun^^ Obiecuję, że już nie będę wprowadzać tak dużych zmian w postach :)
Zmienna Anna

----------------------------------------------
źródło:grafika google

1 komentarz:

  1. świetne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie na najnowszy post:
    http://weera-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń