środa, 27 marca 2013

Black&White



    Uwielbiam biało-czarne zestawienia, jedwabne koszule i czarne cygaretki. Gdy to wszystko zostanie połączone, stanowi to dla mnie strój idealny :)
Motyw muszki przeniesiony z męskiej szafy, dodaje charakteru całej stylizacji.

                         
fot.MILENA PIETRUSZEWSKA
spodnie Promod
koszula vintage
botki allegro
muszka prezent





   Uwielbiam gruby, "mięsisty" jedwab, cudownie układa się na ciele, jest super-przyjemny w dotyku i dodatkowo ładnie wygląda na zdjęciach.
Mam na punkcie tego materiału małą obsesję! 
   Za wyjątkiem torebek i butów, jedwabne części garderoby wołają do mnie za każdym razem: "mamusiuuuu!".Gdy poza tym są dobrze uszyte, a ich cena jest do przyjęcia, stają się kolejną ulubioną rzeczą wiszącą w mojej szafie :)


ostatnio uwielbiam ten odcień zieleni na pazurach! stał się już dla mnie równie klasyczny co czerwony,czarny i beżowy



Enjoy! :)

4 komentarze:

  1. kocham tę stylizację! przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kobieto dorwałaś tą koszulę?:O jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta należała do mojej Mamci,ale mi ją wspaniałomyślnie sprezentowała^^ ogólnie czasem można takie retro koszule spotkać w second-handzie :)

      Usuń