wtorek, 9 kwietnia 2013

In the army now




      Kolor khaki zawsze był przeze mnie spychany na margines.Uważałam, że jest za mało kobiecy, a za bardzo żołnierski. Ponadto odkąd pamiętam, zawsze miałam problem by jakoś go ograć dodatkami.
Jakiś czas temu jednak brałam udział w imprezie, na której królowały wojskowe klimaty.
Przełamałam się więc i rozpoczęłam poszukiwania.Tę dość uniwersalną koszulę, z dobrej jakościowo bawełny znalazłam w... szafie Mamci. Po założeniu doznałam olśnienia- ten kolor świetnie podkreśla blond moich włosów i wydobywa zielonkawo- piwny odcień mojej tęczówki.
    Trend militarny jest teraz obecny na pokazach najlepszych domów mody.Sam Karl Lagerfeld zrezygnował w tym sezonie ze swojej monochromatycznej zbroi na rzecz militarnej marynarki i spodni: klik . 
A to znak że coś się dzieje. Do tej pory wybierał tylko klasyczne czarno-białe zestawy, które prezentowały jego wypracowany przez lata styl. Jak sam mówi- styl który miał nie odwracać uwagi od jego projektów.



fot.PAULINA MARUNOWSKA
koszula tesco
skodnie Promod
szal Burberry
bransoletka Anka Krystyniak






1 komentarz: